Ga naar de inhoud

BLOG

Lees, luister en laat je inspireren!

Ik deel graag mijn inzichten, ontwikkelingen in mijn praktijk en mijn vakgebied. Lees hier mijn blogs.

“Wanneer je doet waar je van houdt dan stroomt de energie”

“Wanneer je doet waar je van houdt
dan stroomt de energie”

Buiten stroomt er vooral heel veel water. Donkere wolken die samenpakken en in sommige delen van het land prachtige sneeuwvlokken laat dwarrelen. Hier tot nu toe alleen nog regen. In termen van de Yin Yoga, die ik vanavond weer geef; stromend water houdt het lekker soepel en sappig.

Het is binnen zit weer. Het kacheltje brandt behaaglijk en ik draag mijn nieuwe tweedehandse dikke wollen wintertrui, de poes ligt heerlijk te slapen naast mij en ik zit er middenin: ‘Die tijd van het jaar’. Ik zou het liefst de hele dag chuculullumelk (zoals mijn vader zei) met slagroom drinken, of kerstliedjes aanzetten, de kerstballen en slingers en lampjes al willen ophangen (waarom niet, ja goeie vraag). (Wacht ik ben niet enige die in dit huis woont wellicht daarom).

En ik zit dus midden in het maken van Persoonlijke Jaarleggingen voor 2025.
Het is waar, ik hou ervan en dan stroomt het. Soepel. Verwonderend en genietend elke keer weer hoe energie spreekt.
Nee ik doe geen toekomstvoorspellingen of waarheidsvragen. Je hebt namelijk het leven zelf te ervaren en alle vrije wil om je eigen keuzes daarin te maken. Wat ik doe is afstemmen naar je Hogere Zelf (dat deel van jou dat buiten tijd en ruimte met alles verbonden is) en daarmee kijken welke energie mag jou ondersteunen, inzicht geven, richting geven. Elke maand heeft een eigen kaart/boodschap (of soms meerdere). En ja soms zit er een duidelijke boodschap in, om die maand je rust te nemen of juist door te pakken. En hoe je dat doet? Of waarin je precies moet doorpakken? Dat weet je op het moment dat je er staat. De kaarten en de woorden als een gids, een steun, een moment van even stilstaan bij jezelf, door het jaar heen. Het is een ideale dag, om te coconnen, om af te stemmen. Om te stromen.
Ik duik zo de volgende jaarlegging in 🙂

Over Amanda Beelen

Ik ben Amanda Beelen, eigenaar van Weer-Spiegeling Amanda Eleona. Ik werk intuïtief, met mijn handen, mijn hart en mijn kennis. Met aandacht, zachtheid en zonder oordeel creëer ik een veilige ruimte waarin jij weer mag thuiskomen bij jezelf.

Meer blogs

Wat is Reiki?

Soms merk je dat je moe bent, gespannen of uit balans, zonder dat je precies kunt uitleggen waarom. Je hoofd blijft actief, je lichaam voelt

Lees verder »

Donkere maan

Opgaand in de energie De stromingen volgen Zonder precies te weten Met zachte aandacht Waar mag het helen De ruimte voelen om even te zijn

Lees verder »

Wil je kennismaken?

Neem vrijblijvend contact met mij op voor meer informatie of vragen.