In de behandeling werk ik niet met losse technieken, maar met wat jouw lichaam en energie op dat moment laten zien. Ik stem af op jou en volg daarin de natuurlijke beweging van jouw systeem.
Tijdens een holistische healing sessie beginnen we met jouw vraag, klacht of intentie. Ik stem af op jou en luister naar wat je lichaam, je energie en je onderbewuste laten zien. Dat kan gaan over iets fysieks, emoties die blijven terugkomen, gedachten waar je in vastloopt of energie die niet meer vrij stroomt.
Via het lichaam en het onderbewuste wordt zichtbaar waar onbalans is ontstaan. Met afstemming, spiertesten, aanraking of energetisch werk ontstaat inzicht in wat vastzit en wat weer in beweging wil komen.
Reiki ondersteunt dit proces als zachte, dragende levensenergie. Het helpt je om te verzachten, naar binnen te keren en ruimte te geven aan wat zich aandient en zo stroming, balans en verbinding te creëren.